אריאל פיתוח תוכנה

  
דף הבית >> תוכנות >> תוכנות לעמותות >> ניהול משימות
ניהול משימות

תוכנה לניהול משימות

צריך להגיע לישיבה חשובה אבל גם לעבוד על מצגת לבוס הגדול?
רוצה לדעת אם העובדים שלך ביצעו את המטלות שלהם?
חולם על סדר יום הרבה יותר ברור ומאורגן?
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.
תוכנה לניהול משימות של אריאל פיתוח תוכנה תעזור לך לעשות סדר בדברים ולתמרן בין כל המשימות לביצוע בלי לפספס אף אחת.

מה עושה תוכנה לניהול מטלות?
  • תוכנה לניהול מטלות מסייעת לך לנהל את הקצאת המטלות – ממשק התפעול הידידותי והנוח מאפשר לך להקצות מטלות לפי פרויקטים ו/או בעלי תפקיד, כך שאתם יכולים לראות את כל המטלות בצורה מאורגנת וברורה מול העיניים.
  • מאפשרת לכל אדם לראות אך ורק את הטלות שהוא עצמו אמור לבצע – לא עוד "כולם רואים את של כולם". מהיום – כל אחד רואה רק את המטלות שהוא צריך להשלים, וכך יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות ו(עד) מתי.
  • מאפשרת חיפוש קל ונוח – לא זוכר/ת איזו משימה נתת למי? בעזרת חיפוש פשוט ברשימת המטלות תוכלו לאתר כל מטלה ומשימה במהירות הבזק. הדבר מאפשר לכם לעקוב אחר ההתנהלות בארגון ולהיות כל הזמן עם היד על הדופק.
  • מתזכרת – כי אם לא נזכור איך נבצע? המערכת מתזכרת כל אחד מהמשתמשים בדבר המטלות הפתוחות שהוא עדיין צריך לבצע, וכך מסייעת לך להיות בטוח שהכל יתבצע – בדיוק בזמן.
  • משתלבת – התוכנה לניהול מטלות של אריאל פיתוח תוכנה מתממשקת עם התוכנה לניהול ישיבות, כך שאתם יכולים להרוויח פעמיים וליהנות מסדר יום הרבה יותר ברור ומעבודה שמתבצעת בדיוק כמו שצריך.
רוצים לנסות? 
אנחנו יודעים שאתם לא רוצים לקנות "חתול בשק", ושלא משנה כמה נכתוב שהתוכנה היא ההמצאה הכי טובה של העשור – עד שתנסו אותה בעצמכם לא תהיו בטוחים שהיא מתאימה לכם.
לכן, אנחנו שמחים לאפשר לכם להתנסות עם תוכנה לניהול משימות ולהוריד גרסת דמו של התוכנה ולבדוק אם היא יכולה לתרום לארגון שלכם.

התרשמתם לטובה?
מעולה! פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד, ובתוך זמן קצר תוכלו להצטרף למעגל הלקוחות המרוצים שלנו, שכבר נהנים מכל היתרונות של התוכנה המצוינת לניהול מטלות.
יש לכם שאלה? רוצים לדעת עוד?
אנחנו כאן בשבילכם.
אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר במייל ariel@ariel10.net או בטל' 052-3845555 ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם. 


 

 





לחץ/י על התמונה להגדלה


 
 

אריאל פיתוח תוכנה  החברה - שמתאימה לכם....... תוכנה         התכנים באתר מוגנים בזכויות יוצרים ©           למידע נוסף, צרו קשר     
 
הקמת אתרים  הקמת אתרים • גיל דור • Webfocus